Korán érkeztem a reptérre. A gyermekként varázslatos világ, amit a repülővel utazás jelentett, mára megfakult. A fapados komfort nyomokban sem emlékeztet az egykor kiváltságos luxusra és ez nem csupán a gyermeki emlékezet játéka. Mára már csak a tömeget érzékelem, a Crocs papucsos last minute turizmust, a harsány és tolakodó népek szagló vegyületét.
Szerencsére ezúttal korán érkeztem. Egyrészt kínosan gyűlölök késni, kapkodni, tolakodni, esetleg nem megfelelő öltözetben jelenni meg egy rendezvényen – vagy szimplán csak belemászni más privát szférájába – és ezt elvárom a többi embertől is, amit sajnos legtöbbször negligálnak.
Most korán érkeztem, így lehetőségem volt kiválasztani a váróban a tökéletes helyet. A szék egyik oldalán asztal van, így csak jobbomról ülhetnének mellém, amit gondosan csomagolt bőröndöm odaállításával lehetetlenítettem el, biztosítva aurám védőtávolságát. A check-in pult csak néhány lépés, és – bár jegyemen szerény, ám annál kiváltságosabb felirat jelzi prioritásomat a beszállásra – a tömeg kerüléséhez megfelelő szöget biztosít pozícióm. Biztos, ami biztos.
Elégedetten nyugtázom, hogy a teljes terem átlátható innen, ami különösen fontos ahhoz az élményhez, amivel ilyen helyzetekben múlatom az időt. Előkerül tokjából iPad-em, rajta az előre (kifejezetten repüléshez) összeállított zenegyűjteményem, valamint a játékszeremhez színben és formavilágban tökéletesen passzoló Marshall fülhallgatók, melynek fémből esztergált elemei kétséget kizáró ígérettel bírnak a nem hétköznapi zeneélményre.
És ekkor megtörténik a csoda, hirtelen varietévé változik a terem. Az utasok tudtukon kívül zeném ritmusát követik, hullámoznak, lépdelnek, ütemre nyitják és zárják bőröndjeiket. Gesztusaik és mimikájuk, mintha a muzsika érzelmeit követnék, lassulnak és színesednek. Az egész olyan mint egy mozifilm, vagy valami labor, ahol hermetikus üvegfalak mögül, kívülálló státuszom biztonságából fürkészem a többieket. Életek és történetek kezdenek kirajzolódni, ahogy a néma párbeszédek zenei aláfestést kapnak. Élvezem az epizódként felcsendülő dallamokat, ahogy ciklikusan igazgatják az előadást: Saint Etienne – Archway People 3.28, Lloyd Cole – Mister Wrong 3.25…
Végül zeném magzatburkát élesen vágja át a hangosbemondó trillája és immáron megszámlálhatatlan sokadszor születek vissza a váróba.
Független portfólió építő felület alkotóművészek és a vizuális művészetek iránt érdeklődők részére.
|
Írni, olvasni, fotózni és motorozni szeretek, számolni tudok.
|
Kedvelem a jó kérdéseket. Néha fontosabbak, mint a válaszok.
|
A magazin 2010-ben indult, fiatalokhoz szóló, független kulturális portál.
|
A stílusos élet fontosságának hirdetése.
|
Olvasni jó, a könyvet továbbadni kúl.
|
Mindegy honnan jössz, a lényeg, hogy tudd hová tartasz, és míg odaérsz, légy jobb minden nap.
|
Színész
|
Hegymászó
|
Head of Innovation
|
biztosítóalapító
|
A kisnyugdíjas ahol tud, segít.
|
Kaotikus életet élő, szentimentális motorkerékpár-őrült.
|
Ha pokolra jutsz, legmélyére térj: az már a menny. Mert minden körbe ér.
|
Tizennégyszer láttam a Keresztapa-trilógiát.
|
Stylist
|
Lakberendező
|
Vitorlázó
|
Stylist
|
Szinteld magad a világra, légy magasabb, mint az árja.
|
Az vagy, amit nézel.
|
Hegedűs Ágota
|
Grafikus, belsőépítész.
|
Creative Image Artist
|
Büntetőbíró, majd mindenféle szöveg író.
|
A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A süti hozzájárulásokat az alábbi menüpontokban kezelheti.